18 October 2010

Alo, buna ziua, de la Retardis Bank va deranjam

Nu-i nici o rusine sa lucrezi ca agent in call center. Nu-i nici o rusine sa lucrezi in general, de altfel.
Nu-i cel mai fain job din lume, e monoton si frecator de nervi, e cam prost platit dar de ce nu. Macar nu te ploua in cap.

Pe de alta parte, n-ar fi nici o rusine si daca i-ar "trainui" si sa gandeasca pe respectivii agenti inainte de a deschide gura. Din pacate probabil nu e timp si nici buget alocat gandirii. Iete lista, poftim scriptul, iete si targetul tau de telefoane pe ziua de azi, pune mana si suna ca dracii te ia - cred ca la asta se rezuma trainingul majoritatii celor care m-au sunat in ultima vreme.

Acu ceva timp a reusit sa culmineze intr-un involuntar umor macabru o sarmana duduie de la o banca. Sa-i zicem Retardis Bank.
"Alo?"
"AlobunaziuadoamnaKariokamanumescPisilicaPisoniadelaRetardisBankvaderanjamaveticumvaunmomentliber?"
Aveam? Aveam moment liber si cum saraca duduie nu parea sa aiba nici de respirat intre silabe am decis ca i-l pot acorda pe al meu, macar s-o salvez de la apoplexie.
"Spuneti, domnisoara Pisonia."
La care domnisoara Pisonia s-a lansat in oferirea unui produs la bancii cu gratia cu care valseaza un bizon si cu un argument de o logica autistico-sofistica.
"Cum dumneavoastra aveti cardul de salarii la noi, va asteptam sa veniti la banca sa incheiati si o asigurare de viata tot cu noi"
"Pai de ce, sa ma asortez sau cum?"
"Ha?" raspunse domnisoara Pisonia, conform scriptului. (daca era sucursala Craiova probabil scriptul ar fi zis "Ce zaserati?")
"Am intrebat DE CE la voi" raspund eu regretand deja ca n-am ales varianta cu apoplexia "ca nu are legatura cardul de salariu cu necesitatea incheierii vreunei asigurari de viata din cate stiu"
"Pai pen'ca...cardu de salarii?"
La care am avut nefericita idee sa ma amuz o secunda si sa o scot din panarama aia de script. Am rugat-o frumos sa imi explice care sunt avantajele generale ale unei asigurari de viata. ("asa, dupa capul tau" completai eu in gand)
Dupa cateva gafaieli si fosgaieli grabite ("la ce pagina scrie asta?") duduia mi-a expus avantajele asigurarii de viata la Retardis dintr-un punct de vedere surprinzator de just si original:
"Deci dumneavoastra faceti o asigurare de viataaaaa..."
"Mhm.."
"..pen'ca....uhmm..aaa....daca are loc un evenement nefericit care nu dorim sa se intample, ha ha, da totusi poate se intampla..."
"Asa..." cad eu de acord cu nefericitul eveniment care fireste ca nu este dorit de Retardis Bank
"...daca tot e sa se intample, cand se va intampla, datorita asigurarii, cei din jurul dumneavoastra vor fi foarte fericiti!" termina duduia intr-un ton vesel ca o scosese la capat si cu vaca chitibusara de mine.
"Poftim?!"
Si cum domnisoara Pisonia imi recita mandra de sine noua definitie - recunosc, destul de fair - a asigurarii de viata iar eu nu ma mai tineam de ras, am protestat
"Dar eu nu vreau sa fie nimeni fericit cand crap, domnisoara! Eu vreau sa jeleasca toti!"
"Pai da, dar dupa?"

3 comments:

  1. Ciao.
    vroiam doar sa zic ca te citesc de ceva vreme si tot vroiam sa comentez dar urasc blogger. nu poti comenta anonim. in fine, na c-am comentat si eu!

    admit ca imi palce umorul tau :-)

    spor la scris mai departe!

    ReplyDelete
  2. Haha. O luasi tare pe Pisonia, obisnuita sa auda toata ziua doar "nu ma intereseaza"-uri, nu s-a gandit si la cum sa reactioneze in caz de altceva

    ReplyDelete
  3. :))))))) iti spun din proprie experienta ca cei care dau telefoane in call center sunt niste copii speciali. traininguri se fac destul de serios, acuma depinde si de call center, dar nici mama trainingului n-o sa o convinga pe donshoara Pisonia ca daca cumva se va petrece nefericitul, cei din jurul tau nu vor fi fericiti :))))))))

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)