04 March 2014

Mana intinsa sa munceasca

Ne-am foit mult pana sa ne decidem sa scriem. Zic ne, pentru ca Bogdana a decis sa scrie deja, aici:

http://bogdanasblog.blogspot.co.uk/2014/03/rugaminte.html

Ezitarile mele sunt legate mai mult de implicatiile personale. Va cer ajutor in numele unei femei care vrea doar sa munceasca. Care nu cere de pomana, care cauta doar un loc de munca dar e prinsa intr-un cerc destul de strans. Citez, cu permisiunea sa, din mailul pe care mi l-a trimis.


Ca si poveste, nu stiu ce sa va spun exact. Mie imi vine destul de greu sa cer ajutor in felul asta. Ma simt foarte prost in primul rand si in al doilea rand ma gandesc ca poate sunt multi altii care au nevoie mai mare de ajutor decat mine. 
Eu imi doresc doar un loc de munca. Daca se poate sa fie ceva content writer, administrare blog, organizare evenimente de tot felul (am experienta mare), responsabil social media, redactare articole, redactare contacte de tot felul, acte constitutive si orice altceva as putea lucra de acasa. 

Nu ma simt bine sa imi dea lumea degeaba fara sa fac nimic. Am mai primit ajutor, adevarat, dar venea din partea oamenilor pe care ii cunosc. Asa, imi vine tare greu.

Daca vreti sa scrieti despre mine, puteti scrie urmatoarele:

Sunt mama a doi copii, pe care ii cresc singura de mai bine de 5 ani. Ambii copii merg la scoala. Dupa amiaza sunt amandoi acasa si pentru mine este ideal sa fiu si eu acasa cu ei. 
Nu pot avea un loc de munca cu program normal, din cauza programului scolar al copiilor, necesitatea de a fi luati de la scoala la ora 12:00, asta fiind si motivul pentru care nu am unul. M-as descura foarte bine cu toate cele enumerate mai sus. Dar as putea face si altele, daca exista cerere. Nu stiu, calcat haine poate, la mine la domiciliu. Sau orice altceva ce m-ar ajuta sa fiu acasa, sau sa plec doar pentru scurte perioade de timp.
Am nevoie de lucru urgent, deoarece am de platit chirie si intretinere (cu care sunt foarte in urma, printre altele). 

Nu imi gasesc un loc de munca nu pentru ca nu am experienta sau capacitatea, ci doar pentru ca am doi copii.

Dar nu vreau nimic degeaba sau de mila. Vreau doar sa muncesc si sa castig bani sa imi cresc copii. Caut colaborari. Optiunile mele sunt destul de limitate.

Am CVul sau pe mail. Vi-l trimit daca imi trimiteti un email (karioka [punct] blog [arond] gmail [punct] com) si daca va mana mai mult de o simpla curiozitate. Poate aveti careva siteuri de promovat, camasi de calcat, gresie de sters, virgule de pus, texte de corectat, orice poate fi facut de acasa.

Situatia e destul de sumbra. Raluca supravietuieste , ea stie cum, din 500 de lei , salariul luat pt colaborarea actuala de la 8 la 12 si 350 de lei alocatie copii. Din banii astia ar trebui sa asigure chirie, intretinere, facturi, mancare, haine. Nu vad cum ar putea obtine job full time. Ce faci cu cei doi copii dupa ce termina scoala? Un afterschool e vreo 700-1000 lei per copil. Bona cam la fel. Ea are doi copii si e singura.

Daca va ganditi la ajutor social, se acorda pe o perioada limitata de timp. Insa daca aveti sugestii, sunt si ele binevenite. Dar repet, aceasta femeie doreste doar sa munceasca. Poate totusi gasim.

4 comments:

  1. Din pacate sunt multe mmici in situatia asta. Exista un proiect menit sa le ajute,despre care se stie prea putin si pe care eu il sustin: WAHM România - Platformă online de joburi pentru mămici, au si pagina pe facebook. Am scris despre acest proiect in speranta ca se va definitiva, inca se strang fonduri. Este un proict pe care mi-l doresc finalizat, sper sa ajute cat mai multe mamici. O puteti indruma sa li se adreseze si lor. Cu permisiunea ta si daca mai este nevoie, o sa dau si eu un share pe facebook acestui articol.

    ReplyDelete
  2. Multumesc, daca pot ajuta si la popularizarea proiectului, ma ofer cu draga inima. Felicitari pentru munca depusa.

    ReplyDelete
  3. Imi cer scuze ca nu are legatura comentariul meu cu articolul, insa am o rugaminte mare. Daca mi-ai putea recomanda o bona in Bucuresti. Caut o bona, prima oara am apelat la o agentie insa nu a fost o alegere prea fericita. As fi foarte recunoscatoare daca m-ai putea ajuta cu o recomandare, ca de la o mamica la alta :)

    ReplyDelete
  4. Nu stiu, imi pare rau. Noi suntem din aia cu schimb de ture + cresa de stat, n-avem (de unde) bona :)

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)